Rallijs Kurzeme 2015 Drukāt

Grīva / Veilands Rally Kurzeme 2015S.B.C. Rallija Komandas ekipāža Aleksandrs Grīva un Jānis Veilands tehnisku iemeslu dēļ izstājas no cīņas Latvijas Rallija Čempionāta sestajā posmā "Rally Kurzeme 2015". Kopumā uz starta izbrauca 41 ekipāža no kurām 13 ekipāžas izstājās dažādu tehnisku iemeslu vai avāriju dēļ. Kopumā rallijā bija 12 ātrumposmi, kur pēdējais noslēdzošais ātrumposms notika Liepājas pilsētā. Par to, kā komandai gāja šajā posmā sīkāk komentē Aleksandrs Grīva:

"Gandrīz pēc 2 gadu pauzes mums radās iespēja atkal stāties uz starta rallijā. Pa šo laiku ir notikušas dažas būtiskas izmaiņas, kā galveno varu minēt to, ka tagad braucam Dynamic Sport komandas sastāvā un esam šīs komandas ekipāža. Esam gandarīti būt Dynamic Sport komandā, jo tā ir viena no profesionālākajām rallija komandām Baltijā, kas pieder daudzkārtējam Latvijas rallija čempionam Andim Neikšānam. Ar viņa un visas komandas ilggadējo pieredzi mums tika sniegts pats labākais un kvalitatīvākais serviss. Esam arī ļoti pateicīgi par līdzšinējo sadarbību ar Rallyworkshop - komandu, personīgi Edgaram Aniščenko ar kuru kopā 2013.gadā mums izdevās izcīnīt vicečempiona titulu A+ grupā.

Lēmumu par to, ka brauksim rallijā Kurzeme pieņēmām 10 dienas pirms rallija. Tajā brīdī auto bija pilnībā izjaukts un līdz pēdējam brīdim es nespēju noticēt, ka Dynamic Sport komanda to spēs sataisīt kaujas gatavībai. Auto tika pilnībā pārjaukti un atjaunoti visi mezgli, kā arī Lietuvā EAMV kompānijā tika uzbūvēts jauns dzinējs, savukārt Rallyworkshop aprīkoja mūsu auto ar jaunu paštaisītu elektrības sistēmu. Dynamic Sport salika visu auto šajā īsajā laikā un mēs jau vienu dienu pirms rallija visi kopā ar komandu aizvadījām treniņus, kur pēc 2 gadu pārtraukuma veicām pirmos 40km sporta režīmā. Bija fantastiski atkal atgriezties trasē. Testos bija vēl dažas tehniskas lietas, kas bija jānovērš un tās arī tika novērstas un uz starta jau mēs stājāmies ar pilnībā kaujas režīmam sagatavotu sporta auto.
Viss bija lieliski līdz otrajam ātrumposmam, jo nebija nekādu tehnisku ķibeļu vai iemeslu uz ko varētu novelt vainu. Viss bija atkarīgs tikai no manis un stūrmaņa. Tā kā nebijām tik sen braukuši, lieki neriskējām un braucām drošā tempā, kas gan dažos brīžos vienalga bija par ātru mums pašiem. Diemžēl SS2 vidusdaļā salonā pastiprināti sāka vilkt iekšā izplūdes gāzes dūmus caur kartera ventilāciju, tā gan nebija liela bēda, jo atvērām abus logus un braucām caurvējā. Bet tad SS3 beigu daļā sāka kāpt motora temperatūra. Tālāk braucām ar ieslēgtu "pečku" un temperatūra vairs nekāpa. SS4 ātrumposmā ik pa brīdim iedegās arī eļļas spiediena lampiņa. Pēc ātrumposma pārbaudījām eļļas līmeni - viss bija labi. Domājām, ka tā ir tikai spiediena devēja pārāk liela jūtība. Otrajā dienā SS5 ātrumposmā pieļāvu ļoti rupju kļūdu un izlidojām grāvī. Labi, ka tur nebija nekādu šķēršļu un mēs varējām atpakaļgaitā izbraukt ārā no grāvja un turpināt ralliju. SS7 vidusdaļā atkal sāka kāpt temperatūra. SS8 arī kāpa temperatūra un pēc tramplīna nokrita celiņsiksna, attiecīgi uzreiz stājāmies malā, jo tālāka braukšana nebija iespējama sakarā ar to, ka celiņsiksna piedzen ūdens sūkni.
Tagad mums priekšā ir dzinēja remonts. Vērsīsimies pie EAMV un, cerams, spēsim rast kopīgu risinājumu.


Gribu personīgi pateikties cilvēkiem bez kuriem mūsu starts nebūtu bijis iespējams. Paldies Dynamic Sport komandai: Andim Neikšānam, Jānim Avotiņam, Gundaram Pūrim, Marekam Borisēvičam, Kasparam Upītim un Edgaram Olektam; Shadow servisa čaļiem: Jankam (garajam) un Bibonam; Rallyworkshop: Edgaram un Edmundam Aniščenko; SRT: Ģirtam Krūzmanim par amortizatoriem ar kuriem izdevās mūsu karjerā līdz šim visaugstākais un tālākais lēciens :)!"

Foto, onboard, video no malas.

 

Sponsori un atbalstītāji:

Ģenerālsponsors: S.B.C. Rallija komandas ģenerālsponsors ir metālbūvkonstrukciju firma SIA S.B.C.

Atbalstītājs: Dynamic Sport

S.B.C. RALLIJA KOMANDAI sekot variet Twitter kontā: http://twitter.com/SBCRALLYTEAM

Pēdējās izmaiņas ( Trešdiena, 02 Septembris 2015 21:12 )