Rallijsprints "Viduslatvija 2012" Drukāt
A.Grīva M.Žeimuts - rallijsprints Viduslatvija 2012S.B.C. RALLIJA KOMANDAS ekipāža Aleksandrs Grīva / Modris Žeimuts izcīna 3.vietu rallijsprintā "Viduslatvija 2012". Kopumā uz starta izbrauca 27 ekipāžas no kurām 8 ekipāžas izstājās dažādu tehnisku iemeslu vai avāriju dēļ. Kopumā rallijsprintā bija 6 ātrumposmi.
 
Par to, kā gāja rallijsprintā sīkāk komentē Aleksandrs Grīva: "Šo rallijsprintu braucu ar jaunu stūrmani Modri Žeimutu. S.B.C. Rallija Komandas stūrmanis Jānis Veilands šajā laikā bija sen plānotā ģimenes atvaļinājumā. Jāsaka, ka Modris savu darbu izpildīja godam un viņa dēļ nebija nekādu problēmu - vienīgi nebija pierasts pie viņa balss un lasīšanas. Domāju, ja mums kādreiz būs jābrauc vēl, tad par sadarbību jāuztraucas vairs nebūs. Mūsu mērķis šajās sacensībās bija iegūt pieredzi jaunos un nezināmos ceļos, cīnīties par TOP5 absolūtajā vērtējumā un iesildīties pirms pēdējā LRČ posma "Rallijs Latvija 2012"". Mērķi pārpildījām un ieguvām 3.vietu, tiesa gan ar nelielu sarūgtinājumu, jo varējām izcīnīt arī 2.vietu, bet tāds ir rallijs un galu galā pats vien esmu vainīgs pie savām kļūdām, kuru dēļ zaudējām kopumā ļoti daudz vērtīgas sekundes (~32).
Ļoti patika sacensību formāts, jo viss notika vienā dienā. No rīta pierakstījām trasi un jau pēc plkst. 13:00 devāmies uz startu. Īpaši labvēlīga bija dalības maksa (80ls) un kopējā rallijsprinta distance - attālumi līdz ātrumposmiem bija ļoti nelieli un ātrumposmi bija izplānoti ļoti kompakti.
 
Ātrumposmi:
SS1 - ļoti interesanti izveidots ātrumsposms ar daudz dažādiem elementiem (asfalts, grunts, tunelis, mainīgi segumi, tramplīns). Nobraucām ļoti slikti, jo ieskrējām "ķīpā" (sk. video), kura bija novietota citā vietā nekā tā atradās trases pieraksta laikā. Trases pieraksta laikā tā atradās K4 tipa līkumā iekšmalā uz grunts daļas, bet sacensību laikā tā bija pārbīdīta uz asfalta iekšmalas trajektorijā. Šī sadursme mazliet izsita no ritma. Vēlāk šajā ātrumposmā bija viens ļoti viltīgs līkums, kas izrādījās liktenīgs dažiem citiem sportistiem, kuri tur sasita automašīnu priekšgalu. Mēs šajā vietā dabūjām braukt atpakaļgaitā.
SS2 (SS1 - otrā reize) - ņemot vērā iepriekš pieļautās kļūdas un pārsteigumus nobraucām šo ātrumposmu par 13 sekundēm labāk nekā pirmajā reizē.
SS3 - ļoti slikti nobraucām šo ātrumposmu, jo divos līkumos aizslīdējām par tālu un bijām spiesti braukt atpakaļgaitā - kopumā šo kļūdu dēl zaudējām 18 sekundes.
SS4 - nobraucām ļoti labi - vienīgi ļoti pārgalvīgi uzlecām finiša tramplīnā, kur piezemējoties gandrīz izlidojām ārā no trases.
SS5 - nobraucām it kā labi, jo vairs nepieļāvām tās kļūdas, kas bija SS3 - laiku uzlabojām par 7 sekundēm. Neizdevās uzlabot par plānotām 18 sekundēm, jo trase otrajā reizē bija jau ļoti izdangāta un meža daļā segums bija ļoti mīksts un smags. Pārsvarā visi sportisti šeit nobrauca par 5-7 sekundēm sliktāk nekā to izdarīja pirmajā reizē.
SS6 - braucām ļoti labi līdz brīdim, kad vienā no K3 tipa līkumiem iebraucām par ātru, kā arī šajā daļā segums bija slidenāks. Lai izvairītos no tālāk esošā elektrības staba mēs izbraucām no trases grāvī. Šeit zaudējām ~13 sekundes.

Katrā ziņā šis rallijsprints deva ļoti daudz pieredzei un tagad nākošajam rallijam "Latvija 2012" jūtos sagatavojies daudz labāk."


Foto no sacensībām, onboard video no sacensībām, video no malas.

Sponsori un atbalstītāji:

Ģenerālsponsors: S.B.C. Rallija komandas ģenerālsponsors ir metālbūvkonstrukciju firma SIA S.B.C.

Atbalstītājs: WITRAKTOR - CAT nodrošināja komandu ar jaunām KUMHO riepām
S.B.C. RALLIJA KOMANDAI sekot variet Twitter kontā: http://twitter.com/SBCRALLYTEAM
Pēdējās izmaiņas ( Pirmdiena, 24 Septembris 2012 15:14 )