Rallijs Madona 2012 Drukāt

Aleksandrs Grīva un Ritvars Vēveris - rallijs Madona 2012S.B.C. RALLIJA KOMANDAS ekipāža Aleksandrs Grīva / Ritvars Vēveris izpilda uz "Rallijs Madona 2012" uzstādīto mērķi - iekļūt TOP25 absolūtajā vērtējumā un izcīnīt vismaz 7.vietu A+ grupā. Neskatoties uz tehniskajām problēmām komanda finišēja 25.vietā absolūti un 7.vietā A+ grupā. Rallijā uz starta izbrauca 107 ekipāžas, no kurām 29 izstājās dažādu tehnisku iemeslu vai avāriju dēļ, bet vienas ekipāžas rezultāts tika diskvalificēts neatļautas degvielas dēļ, diemžēl, tā bija S.B.C. RALLIJA KOMANDA.

Sīkāk par to, kā gāja komandai komentē Aleksandrs Grīva:


"Pirms sacensībām piedalījāmies Shakedown posmā, kurā atklājās, ka mums ir tehniskas problēmas ar aizdedzes svecēm. Sveces nomainījām un viss atkal strādāja.
Taču sacensību pirmajā dienā dodoties uz pirmo ātrumposmu automašīna atkal sāka raustīties. Attiecīgi pirmajā ātrumposmā zaudējām apmēram 20 sekundes. Līdz nākamajiem diviem ātrumposmiem nemaz netikām, jo sacensības tika apturētas dēļ pirmajā atrumposmā notikušās traģiskās avārijas, kurā bojā gāja Normunda Verbeļa stūrmanis Igors Bartaščenoks.
S.B.C. RALLIJA KOMANDAS vārdā izsaku visdziļāko līdzjūtību Igora tuviniekiem, Normundam un draugiem par notikušo.........

Otrajā dienā uz starta izbraucām jau ar sataisītu auto, jo mehāniķi iepriekšējā naktī līdz trijiem naktī bija novērsuši visas problēmas.
Sacensību otrajā dienā visus ātrumposmus nobraucām +/- savā tempā, izņemot 6.ātrumposmu, kurā zaudējām apmēram 15 sekundes dēļ nojukušas stenogrammas.

Diemžēl, pēc sacensībām mūsu rezultātu anulēja, jo lietojām sacensībās Latvijas Rallija Čempionātā neatļautu degvielu - bioetanolu. Piebildīšu, ka Lietuvas un Igaunijas Rallija čempionātā šī degviela ir atļauta, kā arī tā ir atļauta Latvijas Rallijsprinta čempionātā. Attiecīgi iemesls šīs degvielas aizliegšanai Latvijas Rallija čempionātā nav īsti saprotams. Par šo jautājumu bija garas un plašas diskusijas no sportistu puses ar LAF, taču nekas netika mainīts. Bioetanols attiecībā uz mašīnas jaudas rādītājiem un parametriem ir ļoti līdzīgs sporta degvielai, taču atšķirībā ir tā, ka bioetanols maksā 0.80ls litrā, bet sporta degviela 2.80ls litrā. Šis arī ir galvenais iemesls, kāpēc mēs joprojām lietojam šo degvielu. Piekrītu, ka tehniski esam pārkāpuši noteikumus un rezultātu anulēšana ir pamatota, bet no sportiskā viedokļa degvielas atšķirība nedod nekādas priekšrocības attiecībā pret pārējiem sportistiem."

Foto no sacensībām, video no sacensībām (ik pa laikam tiek papildināts).

 

 

Sponsori un atbalstītāji:

Ģenerālsponsors: S.B.C. Rallija komandas ģenerālsponsors ir metālbūvkonstrukciju firma SIA S.B.C.

Atbalstītājs: Transportlīdzekļu sludinājumu portāls - Auto24.lv

Sadarbības partneris: SIA Gultņu Serviss

Iemīļotais dzēriens un kafejnīca: Ar mani atkal runā kaijas

S.B.C. RALLIJA KOMANDAI sekot variet Twitter kontā: http://twitter.com/SBCRALLYTEAM
Pēdējās izmaiņas ( Otrdiena, 12 Jūnijs 2012 09:34 )