Rallijs Talsi 2012 Drukāt
Grīva maina riteniS.B.C. RALLIJA KOMANDAS ekipāža Aleksandrs Grīva / Ritvars Vēveris pārsista riteņa dēļ neizpilda uz "Rallijs Talsi 2012" uzstādīto mērķi - iekļūt TOP25 absolūtajā vērtējumā un izcīnīt vismaz 7.vietu A+ grupā. Komanda 7.ātrumposmā pārsita riteni un braucot uz diska zaudēja 2 minūtes. Rallijā uz starta izbrauca 70 ekipāžas, no kurām 14 izstājās dažādu tehnisku iemeslu vai avāriju dēļ, bet 4 ekipāžas tika diskvalificētas neatbilstošas apakšveļas dēļ.

Sīkāk par to, kā gāja komandai komentē Aleksandrs Grīva:

"Jau pirms sacensībām bija skaidrs, ka ņemot vērā dalībnieku sastāvu un mūsu tehnisko sagatavotību mūsu augstākais rezultāts varētu būt iekļūšana TOP25. Šis bija mūsu pirmais grunts rallija posms, kurā mēs startējām LRČ ieskaitē un cīnījāmies par sezonas kopvērtējuma punktiem A+ grupā. Līdz šim mēs startējām rallijsprinta čempionātā, kur 2011.gadā izcīnījām 3.vietu 4WD+ klasē sezonas kopvērtējumā.
Rallijā Talsi 2012 konkurence bija ļoti liela, jo dalībnieku vidū bija daudzi mūsu un citu valstu čempioni un top braucēji.

Pirms sacensībām piedalījāmies Shakedown posmā, kurā atklājās, ka mums ir tehniskas problēmas ar degvielas sistēmu. Mehāniķi vainu atrada un tā tika novērsta.
 
Uz starta pirmajā dienā mums bija 44.starta pozīcija. Sacensību pirmos četrus ātrumposmos bija grūti braukt ātri pa vēlamo trajektoriju, jo bija dziļas "špūres" un lieli akmeņi. Bija jāsaudzē auto un jāuzmanās, lai izvairīšanās no sliktā ceļa nebeidzas grāvī. Līdz ar to temps daudzās vietās bija ļoti lēns, ko arī daži no mūsu līdzjutējiem mums aizrādīja. Piem., vietās, kur ir liels pienākošais ātrums un ir ļoti strauji jābremzē - to nevar darīt tur, kur to vajadzētu, jo tur jau ir izdzītas "špūres" un auto apstādināt tur nav iespējams - līdz ar to jābremzē ir stipri iepriekš un pēc tam jāripina cauri šīm "špūrēm" izvairoties no akmeņiem. Šādā veidā zaudējam katrā vietā vērtīgas sekundes.
Pirms CVS ātrumposma mums izslēdzās aktīvā diferenciāļa vadība, bet šo ātrumposmu izdevās nobraukt pietiekami labi. Servisa zonā mehāniķi atrada vainu (pārberzts ABS sensora vads) un uz nākamo dienu mēs jau bijām gatavi startam.

Otrajā dienā mums jau bija mazliet labāka starta pozīcija - 35. Diemžēl, 7.ātrumposmā neizdevās izvairīties no "špūrē" stāvoša liela akmens, kā rezultātā pārsitām riepu. Tā kā ātrumposms bija 10KM un mēs tajā brīdī bijām apmēram 4. kilometrā, izlēmām riepu nemainīt ātrumposmā, kas arī bija pareizs lēmums, jo dēļ lēnās braukšanas uz diska zaudējām 2 minūtes. Riepas maiņa ātrumposmā  mums būtu izmaksājusi daudz vairāk laika.
Noslēdzošajā 10.ātrumposmā pēdējās 2 minūtes braucām uz 100km/h, jo auto pazuda turbo spiediens (pārplīsa turbo "šlauka") - zaudējam ~ 30 sekundes.

Ja nebūtu šīs neveiksmes mēs būtu izpildījuši savu izvirzīto mēŗki, taču finišējām 33.vietā absolūti un 9.vietā A+ grupā. Kopumā esam apmierināti ar to, ka kopvērtējuma tabulā A+ grupā pēc trīs LRČ posmiem ar 11 punktiem esam piektajā vietā. Kopvērtējuma rezultātus variet apskatīt šeit."

Foto no sacensībām, video no sacensībām (ik pa laikam tiek papildināts).
 

Sponsori un atbalstītāji:

Ģenerālsponsors: S.B.C. Rallija komandas ģenerālsponsors ir metālbūvkonstrukciju firma SIA S.B.C.

Rallijs Talsi 2012 sponsors: Transportlīdzekļu sludinājumu portāls - Auto24.lv

Sadarbības partneris: SIA Gultņu Serviss

Iemīļotais dzēriens un kafejnīca: Ar mani atkal runā kaijas

S.B.C. RALLIJA KOMANDAI sekot variet Twitter kontā: http://twitter.com/SBCRALLYTEAM
Pēdējās izmaiņas ( Ceturtdiena, 17 Maijs 2012 12:13 )