S.B.C. RALLIJA KOMANDA - A.Grīva / R.Vēveris izcīnīja 2.vietu LR rallijsprinta čempionāta 4.posmā "Jēkabpils-Madona 2011".
Posmu dati: 7 ātrumposmi ar kopējo distanci 82,07 KM Rallijsprinta un ātrumposmu apraksts: Rallijsprints norisinājās vienlaicīgi ar Latvijas rallija čempionātu un rallijsprinta dalībniekiem bija jāveic visi tie paši ātrumposmi, izņemot pēdējos 2. Īsākais ātrumposms - 4,85KM / garākais ātrumposms - 18,12KM Segums: 2.-3.pilsētas ātrumposmi ar asfaltu un grunti. 1.,4.-7.ātrumposmi grunts ceļi. Daudz metoši tramplīni. Mainīgi ceļa tipi - sākot no šauriem meža celiņiem līdz pat lieliem platiem grunts ceļiem.
Aleksandra Grīvas komentārs par sacensību:
Pēdējās izmaiņas ( Trešdiena, 08 Jūnijs 2011 21:38 )
2011.gada LR rallijsprinta čempionāta 3.posmā "Kalnamuiža 2011" S.B.C. Rallija komanda izstājās. Pirmā ātrumposma vidus daļā vienā no līkumiem uz trajektorijas atradās paliels akmens (sk.bildi), no kura neizdevās izvairīties, kā rezultātā tika sadragāta aizmugurējā labā riteņa piekare un turpmākā kustība uz priekšu vairs nebija iespējama. Paldies visiem, kas juta līdzi un paldies arī līdzjutējiem, kas atrada un atdeva atpakaļ komandai amortizātora atsperi.
Pēdējās izmaiņas ( Otrdiena, 03 Maijs 2011 14:12 )
Rallijsprints SLĀTAVA 2011
Go4speed.lv komanda mums ir sarūpējusi video apskatu par rallijsprintu Slātava 2011. Patīkamu skatīšanos :)
Adobe Flash Player not installed or older than 9.0.115!
Pēdējās izmaiņas ( Sestdiena, 19 Marts 2011 14:27 )
S.B.C. Rallija komanda finišē ceturtajā vietā 4WD+ klasē 2011.gada sezonas pirmajā rallijsprinta čempionāta posmā Rallijs "SARMA". Kopumā rallijsprintā bija jāaizvada 4 ātrumposmi ar kopējo distanci ātrumposmos - 60KM (ierasto 50KM vietā). "Lēmumu par to, ka piedalīsimies Sarmā - pieņēmām tikai nedēļu pirms rallija. Sakarā ar to, ka šogad vēl nav izdevies piesaistīt pietiekamu finansējumu komandai - mūsu tehnikai nav veikti nepieciešamie uzlabojumi. Tā nav īpaši konkurētspējīga attiecībā pret lielāko daļu pārējo mūsu klases dalībnieku. Auto ir nepietiekama jauda - braucam joprojām ar EVO VII turbīnu un standarta diferenciāļiem. To visu mēs, protams, varam mainīt, bet tam nepieciešami lieli ieguldījumi, kurus šobrīd mēģinām piesaistīt.
Pēdējās izmaiņas ( Svētdiena, 13 Marts 2011 15:42 )