Izvēlne

Karstākie jaunumi no trases


155.lv lapu izveidoja:
Datorveikals.lv web hosting GRIVA
ADMV-Lausitz-Rallye 2013 PDF Drukāt E-pasts:

S.B.C. Rallija Komandas ekipāža Aleksandrs Grīva un Jānis Veilands tehnisku iemeslu dēļ izstājas no cīņas Vācijas rallija čempionāta noslēdzošā posma "15. ADMV-Lausitz-Rallye", kurš ir vienīgais grunts rallija posms Vācijas rallija čempionātā. 2012.gadā komandai izdevās laba debija šajā rallijā - posmā izcīnot 2.vietu D7 klasē un 9.vietu absolūti. Ņemot vērā to, ka šī bija otrā reize, kad komanda piedalījās šajā posmā - mērķis bija uzrādīt labāku rezultātu nekā 2012. gadā. Konkurence bija vēl spraigāka un nopietnāka nekā iepriekš, jo no Latvijas bija vairākas spēcīgas ekipāžas. Šajā posmā piedalījās 2013.gada A+ grupas čempioni Mārtiņš Svilis/Ivo Pūķis, 2013.gada rallijsprinta čempioni Edijs Bergmanis/Kārlis Bergmanis, 2013.gada rallijsprinta vicečempioni Gints Bremze/Toms Freibergs un Jānis Vorobjovs/Artūrs Žeibe, kā arī divi krievu piloti Yuriy Osokin un Aleksey Mersiyanov.
Kopumā uz starta izbrauca 65 ekipāžas no kurām 25 ekipāžas izstājās dažādu tehnisku iemeslu vai avāriju dēļ. Kopumā rallijs risinājās 2 dienas - pirmajā dienā bija 4 nakts ātrumposmi, bet otrajā dienā bija jāveic 7 ātrumposmi pa dienu. Par to, kā komandai gāja šajā posmā sīkāk komentē Aleksandrs Grīva:

 

"Uz ralliju braucām ar mērķi cīnīties par rezultātu. Tas mums arī lieliski izdevās, jo jau pirmajā dienā pēc aizvadītiem 4 nakts ātrumposmiem bijām 9.absolūti un 3.klasē (5,5 sekundes aiz otrās vietas H.Gassner). Otro dienu iesākām lieliski, uzrādot SS5 ātrumposmā 6.laiku absolūti, tādejādi jau pakāpjoties uz 2.vietu klasē un 7.absolūti. Diemžēl, SS6 ātrumposmā mums izslēdzās starpasu aktīvais diferenciālis un pūta garām izplūdes kolektors, kas neļāva turbīnei uzpumpēt vajadzīgo spiedienu - braucām ar mazu turbo spiedienu. Pēc SS6 bija tikai 20 minūšu servisa zona un tajā nebija iespējams sataisīt starpasu differenciāli  un vienīgais, kas mums atlika bija pilnībā atslēgt differenciāli un turpināt braukt bez tā. Neskatoties uz to mums vienalga izdevās uzrādīt pietiekami labu laiku SS7. Tad sekoja SS8 ātrumposms, kurā mums pēc viena no līkumiem noslāpa auto. 30 minūtes meklējām vainu un paspējām jau Twitteri noziņot, ka esam izstājušies, kad pēkšņi atradām vainu - vibrācijas dēļ bija izlecis lielais konektors pie vadības bloka. Lecām iekšā auto un turpinājām braukt. Pa ceļam gan bija jāapdzen 5 automašīnas no kurām viena pat bija "maigi" jāuzstumj (skatīt onboard video 14:50min) , lai mūs pamanītu un palaistu garām. Pēc tam īsi pirms finiša atvērās motora pārsegs (vibrācijas dēļ atleca viens no stiprinājumiem, savukārt otrs vairs nespēja noturēt slodzi). Pēc SS8 ātrumposma laika kontrolē ieradāmies ar 7 minūšu kavējumu par ko saņēmām 1:20min sodu. Diemžēl, SS9 ātrumposmā mūs piemeklēja tehniska ķibele, kurai mēs jau vairs nevarējām stāties pretī - radās eļļas noplūde, lai nenobeigtu motoru mēs stājāmies malā un sacensības mums bija beigušās."

 
Rezultāti, foto, onboard momenti, video no malas.

 

Komandas ģenerālsponsors - metālbūvkonstrukciju firma SIA S.B.C. un ar jaunām riepām komandu nodrošināja WITRAKTOR - CAT

Komandas tehniskais atbalsts: www.rallyworkshop.com

S.B.C. RALLIJA KOMANDAI sekot variet Twitter kontā: http://twitter.com/SBCRALLYTEAM 

Pēdējās izmaiņas ( Trešdiena, 16 Oktobris 2013 10:27 )