Rallijs Latvija 2013 Drukāt

S.B.C. Rallija Komandas ekipāža Aleksandrs Grīva un Jānis Veilands izcīna 1.vietu A+ grupā Latvijas rallija čempionāta noslēdzošajā, astotajā posmā - rallijs "Latvija 2013". Ar šo panākumu ekipāža kļuva par vicečempioniem 2013.gada Latvijas rallija čempionāta A+ ieskaites grupā. Tas ir līdz šim augstākais izcīnītais rezultāts ekipāžas karjerā, jo tikai 2012.gadā S.B.C. rallija komanda debitēja Latvijas rallija čempionātā. Šī ir arī pirmā uzvara savā grupā, kad ekipāža kāpa uz pjedestāla augstākā pakāpiena kādā no posmiem.
Neskatoties uz to, ka 2013.gada sezona S.B.C. rallija komandai izvērtās diezgan smaga un sportiskiem notikumiem bagāta, gada sākumā izvirzītais mērķis - cīnīties par goda pjedestālu kopvērtējumā, tika sasniegts.

Rallijā Latvija 2013 kopumā uz starta izbrauca 62 ekipāžas no kurām 22 ekipāžas izstājās dažādu tehnisku iemeslu vai avāriju dēļ. Kopumā rallijā bija 10 ātrumposmi, no kuriem 4 bija pilsētas ātrumposmi. Par to, kā komandai gāja šajā posmā sīkāk komentē Aleksandrs Grīva:

"Šis bija labs rallijs, jo tajā nebija jācīnās ar blakus apstākļiem, izņemot sajūga defektu, kurš mums traucēja pirmās dienas otrajā un ceturtajā ātrumposmā. Bijām spiesti uzsākt braukšanu bez sajūga, bet par laimi sporta ātrumkārba ir spējīga strādāt arī bez tā un mums 4.ātrumspomā izdevās uzrādīt pat par 2 sekundēm labāku laiku nekā 1.ātrumposmā. Rallija otrā diena bija lieliska, jo rallyworkshop.com mehāniķi pa nakti visu saremontēja un visus otrās dienas ātrumposmus bija bauda braukt. Bija laba starta vieta, kas ļāva braukt pa vēlamo trajektoriju. Ātrumposmi bija ļoti tehniski un sarežģīti, tie gāja caur šauriem meža ceļiem, karjeru, kurā bija asfalta segums pa virsu ar maziem akmentiņiem, kas ļoti slīdēja. Daudzās iekšmalās bija paslēpušies mašīnai ļoti bīstami šķēršļi - celmi, zari, akmeņi. Vienam no tādiem uzdūrāmies - par laimi, nekas nenotika - auto tikai sasvieda uz diviem riteņiem un mēs turpinājām braukt tālāk, bet varēja beigties arī slikti (situācija redzama onboard video 1:37min).

Sezonas laikā bija vērojama tendence, ka daudzas citas ekipāžas uzrādīja augstus rezultātus atsevišķos ātrumposmos, taču nespēja noturēt savu tempu visa rallija garumā vai arī auto tehniski tam nebija gatavs un gala rezultātos šīs ekipāžas vairs neparādījās izstāšanās dēļ. Tieši stabilitāte, mērķtiecība un tehniskās apkalpošanas līmenis bija mūsu komandas stiprākā puse, jo tika sasniegts finišs septiņos no astoņiem rallijiem.
Esam ļoti gandarīti un priecīgi par sasniegto rezultātu mūsu pirmajā kopīgi aizvadītajā rallija sezonā ar Jāni Veilandu un esam ļoti pateicīgi mūsu ģenerālsponsoram SIA S.B.C., atbalstītājiem Auto24.lv, Witraktor CAT, MDD Grupa un mehāniķu komandai Rallyworkshop.com".

Foto, onboard momenti

Sponsori un atbalstītāji:

Ģenerālsponsors: S.B.C. Rallija komandas ģenerālsponsors ir metālbūvkonstrukciju firma SIA S.B.C.

Atbalstītājs: WITRAKTOR - CAT nodrošināja komandu ar jaunām riepām

Atbalstītājs: auto24.lv

S.B.C. RALLIJA KOMANDAI sekot variet Twitter kontā: http://twitter.com/SBCRALLYTEAM

Pēdējās izmaiņas ( Otrdiena, 24 Septembris 2013 10:45 )