Izvēlne


155.lv lapu izveidoja:
Datorveikals.lv web hosting GRIVA
Rallijs Sarma 2012 PDF Drukāt E-pasts:
S.B.C. Rallija komanda izstājas tehnisku iemeslu dēļ 2012.gada sezonas otrajā Latvija rallija čempionāta posmā "Sarma 2012", kurš norisinājās Gulbenes un Apes pilsētās. Kopumā rallijā bija jānobrauc 10.ātrumposmi ar kopējo distanci ātrumposmos - 129KM. Uz starta rallijā izgāja 92 ekipāžas, no kurām finišu sasniedza 71 ekipāža.

Sīkāk par to, kā gāja komandai komentē Aleksandrs Grīva:
"Pēc rallija Utena piedzīvotajām tehniskajām problēmām - šo to pamainījām dzinēja tehniskajos regulējumos un lai gūtu pārliecību par to, ka viss ir kārtībā pieteicāmies Sarmas rallija testa ātrumposmam. Testa ātrumposmā nobraucām 2 reizes un mašīna neizrādīja nekādas tehniskas problēmas - viss strādāja lieliski. Tomēr rallijā Sarma izstājāmies ar tieši tādu pašu problēmu, kāda parādījās Utenā....

Sīkāk par rallija Sarma ātrumposmiem:

SS1 - Ļoti patika šis ātrumposms, jo tā specifika bija šaurs un ļoti strādājams ātrumposms. Man personīgi labāk padodas tieši šādi ceļu tipi, jo lielajos, platajos vēl nejūtos droši. Ātrumposms iesākās ļoti labi braucām labā tempā un viss bija labi līdz brīdim, kad vienā no līkumiem pārsprāga turbo gaisa cirkulācijas gumijas šļauka. Atlikušo daļu nobraucām ar 0,4bar spiedienu (normāli tas ir 1.5-1.9).
SS2 - Visu ātrumposmu braucām bez normāla turbo spiediena. Mērķis bija tikt līdz servisa parkam, lai nomainītu šļauku.

Servisa parks - nomainām šļauku un veicam dzinēja droseles pār regulāciju, samazinām antilaga darbību un aizklājam ciet intercooleri. Uzliekam papildgaismas un dodamies uz SS3 ātrumposmu.

SS3 - ļoti interesanti un labi sanāk braukt nakts ātrumposmu līdz brīdim, kad atkal pārsprāgst šlauka.
SS4 - nobraucam gandrīz pārbrauciena režīmā, jo turbo spiediena vispār nav. Palaižam garām aiz mums sekojošu ekipāžu, kas mūs jau apsteigusi par minūti.

Servisa parks - mums visas rezerves šlaukas ir beigušās. Paldies Mārtiņam Svilim, kurš mums iedod lietotu šļauku. Šļauka izskatās laba un uzliekam to virsū un nolemjam, ka nākamajā dienā brauksim bez antilaga, kas mūsuprāt ir galvenais iemesls tehniskajam defektam.

Nākamā diena
SS5 - braucot uz ātrumposmu mierīgā gaitā pēkšņi atkal pārsprāgst šļauka un mēs nolemjam izstāties....

Skaidrs, ka problēma ir  lielāka un šļaukas maiņa un visas iepriekšminētās darbības problēmu nenovērsa. Tagad mums jāveic padziļināta izpēte, kas tieši ir bijis pie vainas un tas jāizlabo, lai vairāk tas neatkārtotos.

Rallija rezultāti, LRČ rezultāti, foto.

Sponsori:
2012.gada sezonā S.B.C. Rallija komandas ģenerālsponsors ir metālbūvkonstrukciju firma SIA S.B.C.
Atbalstītāji: Auto24.lv un SIA Gultņu Serviss.
Pēdējās izmaiņas ( Otrdiena, 14 Februāris 2012 13:25 )