Izvēlne


155.lv lapu izveidoja:
Datorveikals.lv web hosting GRIVA
Rallijs Utena 2012 PDF Drukāt E-pasts:

A.Grīva R.Vēveris rallijs Utena 2012S.B.C. Rallija komanda finišē piektajā vietā A+ klasē 2012.gada sezonas pirmajā Latvija rallija čempionāta posmā, kurš norisinājās Lietuvā "Halls Winter Rally 2012". Šis bija komandas pirmais finišētais rallijs ārpus Latvijas un pirmais rallijs kurā komanda startēja A+ klasē. Kopumā rallijā bija jānobrauc 12.ātrumposmi ar kopējo distanci ātrumposmos - 115KM. Uz starta rallijā izgāja 79.ekipāžas, no kurām finišu sasniedza vien 45.ekipāžas.

Sīkāk par to, kā gāja komandai komentē Aleksandrs Grīva:

"Pirms sezonas ilgi domājām - ko lai dara, vai turpināt braukt rallijsprintu vai mēģināt braukt tomēr ralliju. Izvēlējāmies tomēr mēģināt kāpt uz augšu un piedalīties rallijā. Tā kā N4 klase ir visprestižākā un visdārgākā dēļ tās tehniskajiem noteikumiem, mēs izvēlējāmies braukt visu sezonu A+ klasē. Objektīvi jau tagad ir skaidrs, ka par pjedestālu cīnīties ir praktiski neiespējami, bet braucot visu sezonu stabili un pēc iespējas labāk, var būt iespēja, ka sezonas beigās ir laba kopvērtējuma pozīcija - uz to mēs arī tieksimies.

Sīkāk par ralliju Utena ātrumposmiem:

Jau pierakstot trasi daudzās vietās bija redzama grunts un bija skaidrs, ka īsts ziemas rallijs (trajektorijas) būs tikai labi, ja pirmajiem 20.dalībniekiem. Mums bija 39.starta pozīcija (83.numurs).

SS1 - uz starta izgājām ar nedrošu sajūtu, jo neizdevās auto pārbaudīt pirms tam sportiskā režīmā, jo nepaspējām uz testiem, kas norisinājās dienu iepriekš. Ātrumposma vidusdaļā neizturēja viena no turbo spiediena šļaukām un tā pārsprāga. Rezultātā palikām bez turbo spiediena un auto vairs nebija jaudas.
SS2 - SS4 braucam gandrīz kā pārbrauciena režīmā. Maksimālais ātrums 100km/h. Zaudējam gandrīz minūti katrā ātrumposmā. Braucot lēnām redzam, ka izstājušās un avarējušas daudz ekipāžas.
SS5 - SS6 pirms ātrumposma izdodas salabot šļauku.

Servisa zona - notiek "regroupings", ņemot vērā SS1 un SS2 rezultātus. Attiecīgi mums tiek piešķirts viens no pēdējiem laikiem, kas attiecīgi nozīmē, ka mums būs jābrauc pa ļoti sliktu ceļu.

SS7 - SS8 pirmie 5KM bija SS1-SS2 ātrumposms. Uz ceļa vairs nebija ne smakas no sniega - bija tikai sasalusi grunts, kas daudzās vietās bija sasaluši oļi un akmeņi. Attiecīgi pilnīga iznīcināšana sporta riepām "zāģiem".
SS9 - ~1km pirms finiša uz ceļa iesaluša akmeņa dēļ pārsitam riepu (pirmo reizi manā rallija karjerā). Nobraucam uz diska lēnāk līdz beigām. Pēc finiša mainot riteni atklājas, ka 4 gadus nelietotais domkrats ir sarūsējis un pacelt EVO viņam vairs negribēsies - mocījos vismaz 15.minūtes -10 grādu aukstumā. Beigās izdodas un mēs pat paspējam iebraukt tieši savā minūtē laika kontrolē pirms SS10.
SS10 sniegs un ledus ir, bet riepās palikušas labi, ja 30% no radzēm. Daudzās vietās auto raujas nost un paliek bail.
SS11-SS12 katrā riepā ir labi ja 4 radzes un mēs braucam ar bailēm acīs atceroties tos vecos laikus, kad rallijsprintā varēja braukt tikai ar CSN noteikumiem atbilstošām riepām (ielas). Ieskrieties ar auto it kā problēmu nav, bet tad, kad ir jāapstājas - sajūta ir kā ar vasaras riepām uz ledus.

Piebildīšu, ka vismaz divās laika kontrolēs (digitālajās) bija nepareizs laiks, kas radīja nevajadzīgu stresu un nekārtību kontrolkartē. Kā arī tajās vietās, kur laiks tika atspoguļots mehāniski (ar kartiņu palīdzību), atbildīgā persona, kam jāmaina kartiņas to darīja ar vismaz 30 sekunžu atšķirību.

Kopumā esam priecīgi, ka sasniedzām finišu tik grūtā rallijā!
Tiekamies rallijā Sarma!"

Rallija rezultāti, LRČ rezultāti, foto.

Sponsori:
2012.gada sezonā S.B.C. Rallija komandas ģenerālsponsors ir metālbūvkonstrukciju firma SIA S.B.C.
Atbalstītāji: Auto24.lv un SIA Gultņu Serviss.

Kā arī - liels paldies komandas mehāniķim Arnim Lecim, kas veselu nedēļu veltīja tam, lai mēs varētu iziet uz starta!

Pēdējās izmaiņas ( Otrdiena, 31 Janvāris 2012 18:02 )